Manuia le Aso o Tamaiti

O le asō o le aso sili lea ona fiafia mo a tatou fanau ma o le a latou maua le tele o meaalofa mai o latou matua ma uo. E fiafia tamaiti i le tele o mea manaia e pei o lole, meataalo, fagafao... I le avea ai o se tagata gaosi meataalo faʻatau oloa, i fafo atu o le vasega e tele a tatou aulelei. mea e mafai ona meaalofa mo tamaiti e pei o le papeti lima sili.

E tele a matou sitaili e pei o le plush big-billed pato, plush dragon, plush white bear and plush leopard etc.A alu lau pepe e moe, e mafai ona e faʻamatalaina se tala faʻatasi ma le papeti lima sili, o le a sili atu ona manaia.

1
2

O le papeti lima e faia i le ie faʻalelei paʻu ma faʻapipiʻi i le cotton atoa, e tele auala e taʻalo ai, o se auala malie tele e fiafia ai ma lau fanau. Ma o le a le isi mea e mafai ona faʻaleleia le atinaʻeina o suʻega, faʻaosofia le fiafia i suʻesuʻega, ma faʻamafanafana. lagona o le pepe.

E fiaselau a matou sitaili i le taimi nei, e tele au filifiliga e filifili ai se mea lelei mo lau fanau. Ma vagana ai o se meaalofa a tamaiti, o meaalofa lelei foi i lau uo teine ​​ma uo, o mea malie o le a aumaia ai le tele o taimi fiafia i au pele.

3
4

Mulimuli ae sili ona taua o matou manaʻoga i tamaiti uma Fiafia Aso Fanau, manaʻo latou ola maloloina ma fiafia tuputupu aʻe. E le gata i le matua e le o laiti ae o tagata matutua uma e mafai foi ona fiafia e pei o tamaiti ma manatuaga laiti e le mafaagaloina e mafai ona togafitia o latou tiga i le taimi o le mulimuli ane galue ma taimi ola!

5
6

Taimi meli: Iuni-01-2022